Donatas

178
Ūgis
2
Svoris
5
Ranka
8
Krūtinė
8
Liemuo

Nuotraukose svoris skiriasi tik 2-3 kg! Tai yra puikus pavyzdys, kad tikrai ne svoris yra svarbiausias dalykas siekiant rezultatų. Riebalams sudegus, o raumenims padidėjus - svoris lieka panašus.

Norint pasiekti tokių rezultatų visų pirmiausia reikėtų sumažinti nesveiko maisto kiekį ir nesveikus produktus pakeisti sveikesniais (vengti miltinių produktų, cukraus, gaiviųjų gėrimų, per dažnų užkandžių, greito maisto ir pan.). Taip pat reikėtų pradėti sportuoti, o jeigu sportuojama - daryti tai taisyklingiau, efektyviau, bei intensyviau. Sumažinti pertraukas tarp serijų, pratimus atlikti lėtesniu tempu, kad svoris būtų kontroliuojamas, bei nuolatos didinamas krūvis, nepraleidinėjamos treniruotės. Žinoma, labai svarbu sekti savo rezultatus, juos užsirašyti, daryti nuotraukas, matuotis apimtis.

Visus šiuos veiksmus reikėtų daryti ilgesnį laiko tarpą be nukrypimų ir išlikti kantriems! Nepasiduoti praėjus 2 savaitėms, kai rezultatas dar nėra labai akivaizdus.